.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"تا طلوع " باز وقت اشک های من است
رقیه توسلی

باز وقت اشک های من است . باز پنج شنبه ی انتظار در سرم راه می رود و دستان دعایم طولانی تر در آسمان اجابت به نفس نفس می افتند . باز دقایق پر زمزمه عشق وجمکران است .

برگ دیگری از دفتر چشم انتظاری مان ورق می خورد و باز حضرت دوست ، مرهم می گذارد؛ مثل تمام فصل هایی که گذشت و نیامدید و ما دلبستگی هایمان را تا جمکران تان بر دوش کشیدیم . مثل تمام آن غم هایی که هرروز تا گوش صبور این مسجد بردیم و زار زار نجوا کردیم .

ای جاودانه ترین ، دلم اهل قُم است و قرن هاست بی تابی هایم را تا جمعه ظهورتان تاب می دهم ، تا کنار زیارت خوانی زنان و مردانی که هربار با مژه هایی خیس تر ، عاشقانه در قبله آمدنتان محو می شوند .

دلم اهل قُم است ، هرچند ساکن دیار دیگری هستم و گناهکاری مجنونم که دلشکستگی اش را همه جا جار می زند . قرن هاست دلم اهل شهریست که ردپای خوب شما از سرزمینش عبور کرده باشد .

هر روز در هوای نامتان دم و بازدم می کنم و مظلومیت شما را هر جمعه پیرتر می شوم و برای سلامتی تان اسپند می گردانم . هر روز در حد بضاعت ، حجاب این غبار را می شویم و برای دیدار دنیا با ردای سبز امامتان ، راز و نیاز می کنم .

آقاجان ! باشما که حرف می زنم روزهای خسته تقویم از خاطرم پاک می شود و این کهنه آتش فراق ، دمی امان می دهد . باشما که حرف می زنم غیبت قرن ها را تاب می آورم و باز این سالهای سرد چشم انتظاری را زنده می مانم و دوباره زندگی در زندان زمین را نفس می کشم .

امام خوبم ، دلم هربار برای موسم حج و عرفه ای که در آن وقوف می کنید و دعای مومنان تان را آمین می گوئید ، بال بال می زند ، برای هر شفاعتی که از ما به درگاه بخشاینده هستی می برید ، بال بال می زند . دلم ، دست و پا بسته و عاشق در دل غیبت کبرای خورشید ، هر روز می گردد و به امید روشنایی طلوع نمی میرد .

دلم همه وقت لکنت دار ، پلک هایش را باز می کند و از پروردگار خویش ، قلبی صبورتر آرزو می کند . قلبی که بزرگ و مومن باشد و همیشه به غمخواری امام خویش برخیزد و برای دنیای تیره اش ، ایمان وهوای تازه ببرد ، صدای تلاوتی که همیشه حزن را برمی دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی اسماعیلی 27 بهمن 1392
الهم عجل لولیکالحسن برای سلامتی و تعجیل در ظهورش صلوات

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.